هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

درهم نوشت تازه

سلام

من دوباره اومدم.از کار خودم خنده ام میگیره چند وقت یکبار میام تو صفحه دای میکنم به ا مید اینکه بنویسم بعدش دوباره تنبلی چیره می شود

ولی اینبار انشاالله مصمم باشم ومستمر بنویسم.البته دلیل اصلی امیدواری اینبارم ورود به دریایی از موضوع وماجرااست.

من ارشد قبول شدم ووارد فضای درس وتحصیل شدم اونهم فضایی کاملا متفاوت از رشته قبلی ام ویک کاری که صرف علایق ودغدغه های اجتماعی ام ونظرات وعقایدم انتخابش کردم.الان باادمهایی مواجه شدم که خیلی دنیاهای متفاوتی از من دارند ومن کشف وشهودی را شاهدم در خودم که تا قبل ازین اصلا بهش فکر نکرده بودم یا شاید آگاهانه بهش نپرداخته بودم.خلاصه حال خوشی دارم ومیخوام بنویسم.امیدوارم اینبار تنبلی نیاد.

نظرات 1 + ارسال نظر
قورى سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 12:08

سلام
چقدر خوب
تبریک براى قبولی ان شالله موفق باشی عزیزم

ممنون مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.