هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

سرکلاس نوشت

سرکلاسم. همکلاسی هام دارن پژوهش های خودشان را ارائه میدهند.وبنظر من موضوع تکراریه .نکته تازه ای نداره .چجوری ما میخوایم نسبت به احقاق حقوق خودمون اقدام کنیم وقتی حرفهای تکراری قبلی را بی چون وچرا میپزیریم؟خب اگه اون نگاه میتونست راهگشا باشه که تابه حال بسیاری از مسائل حل میشد حتی اگر بااون زیرساختها نگاه نو یا عملکردی داشته باشیم هم باز میتونه موثر باشه اما حتی دراین حد هم نیست پذیرش صد درصدی وتکرار وبازتولید مطالب قبلی.

چراهیچ کس نظری نداره؟حتی همین وبلاگم دیگه کسی نظر نداره.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیکادل چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 13:27

من نظر دارم
میدونید چند روز قبل داشتم به این فکر میکردم شما چون انسان منصفی هستید خیلی برای پژوهش در حوزه ی زنان میتونید موثر کار کنید.چون نقدهاتون هیجان زده و مرد ستیز نخواهد بود یا بالعکس.یا منفعل.
یک کم برامون از موضاعاتی که مدنظرتونه بگید بعد ماهم حرف بزنیم و شما تحلیل کنید

چقدرخوشحالم ازینکه به من فکر میکنین واینکه اینقدر من را خوب تصور میکنین. پیشنهاد خوبیه حتما این کار را انجام میدم چون فضای این رشته خیلی غبار آلود و درعین حال سیاست زده است.افراط وتفریط هم هست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.