هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

روزگار من

این روزها سخت مشغولم یعنی از همون روز اول دقیقه اول کلاس اول اساتید فرمودن کار و مطالعه وارائه .این ترم شش تا درس دارم سه تا ارائه یه ترجمه و اون دوتای دیگه یکی اشون رحم کردن فعلا اون یکی دارن تصمیم میگیرن. واین برای من که اینهمه سال دور بودم از درس و تحصیل وبعد تازه زمان تحصیلم هم محض رضای خدا یه خط مقاله هم ارائه ندادم یعنی یاد گیری یه عالمه چیز تازه و درجا استفاده کردن ازونا. تازه هفته قبل نیم ساعت تو جلسه دانشگاه شرکت کردیم کلی سورپرایز شدیم . فرمودن ترم دوم بادی پروپوزال سه صفحه ای پایان نامه را تصویب کنید وگرنه جیزتون میکنیم.

یه کارم زن در قرانه که اصلا دست بهش نزدم چون اذر ماه ارایه اش هست و درواقع ارایه خود درسه به اضافه اگه نقد ونظری دارن مستند ارایه کنیم که خب هنوز فکری ندارم صرفا اول باید برای شیه پاور درست کنم. 

دوتا درس جدی که اکثر همکلاسی هام مقاله مروری میخوان ارایه بدن یکی اش موضوعش خشونت علیه زنان در فضای تلگرام و اینا است که چکیده اش را با استادم نوشتم وبرای سمینار خشونت هم فرستادم ومنتظرم و البته ارایه اون هم اخره ابانه . و  کاری که الان خیلی مشغولشم سبک زندگی دربرنامه تلویزیونی که اون الویت اولمه بیست ویکم ابان ارایه دارم یه سری مطلب برای استاد فرستادم قبول نکرد دوروز کار کردم والان اصلاحیه اش رافرستادم ببینم این هفته چی میگن.

فضای کلاسمون خیلی جالبه هممه با یه عالمه انگیزه و برنامه اومدن و میخوان کن فیکون کنن و جالب اینکه با سن های بالا.

بحث های کلاس را دوست دارم اما به وضوح وروشنی احساس میکنم بسته است . یعنی دردوران کارشناسی خیلی صریح تر حرف میزدیم. همون موقع من فعالیت هایی با گروهای زنان هم داشتم ودغدغه کار برای زنان هم داشتم تو اون گروهها هم خیلی راحتتر درباره دغدغه ها و مسایل حرف زده میشد و این تغییراتی که الان میبینم را خیلی خوب درک نمیکنم.

امروز برای خرید رفته بودیم شوش . خیلی جالب بود شلوغ وحشتناک آخرین باری که شوش رفتم یادم نیست فکر کنم موقع عروسی ام نمیدونم. ولی برام جالب بود هر جنس فیکی که فکرش را بکنی تو این دستفروش های خیابون من دیدم . یعنی از کریستالهای چند ملیونی تا بشقاب و ماگ وقالب شیرینی پزی .بعد با همسر صحبت میککردیم که اینهمه کالای بی کیفیت چرااینقدر راحت وارد مملکت میشه ومصرف کنند هم میخره. درسته بازار هست و خرید وفروش وعرضه و تقاضا ولی یه جورایی جاهایی کانلا از حد میگذره.

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین شنبه 6 آبان 1396 ساعت 14:16

پیروز و سربلند باشید.

سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.