هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

هوپ بیصدا

روزمرگی ها ومن

5

من این فضارادوست ندارم.من دوست ندارم بعضیارودرروی هم قرار بگیرند یا خوشم نمیاد بعضی ادما وارد جنجال بشن.

مثلا الان جنجال پرستویی وهفت وافخمی را نمیپسندم.بحث امشب هفت رادوست ندارم.ادمایی هستن که موجهه هستن تقریبا قبول دارم وکارهای خوب زیاد انجام دادن چراباید دربرابر کسی مثل پرویز پرستویی قراربگیرند .

این جنجال بازیگری را نمیپسندم



نظرات 3 + ارسال نظر
بولوت جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 20:43

از پارسال میخوام بیام کامنت بذارم تازه موفق شدم!
با عرض سلام و تبریک اسبای کشی و اینا
درخواست میشود بیشتر پست بذارید

سلام خوش اومدین.چشم سعی میکنم.اگرتنبلی رخصت دهد

گلابتون بانو سه‌شنبه 17 فروردین 1395 ساعت 12:07 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

ملت ما کلا جنجال دوست دارن. انگار یه جور سرگرمیه! بی خیال!!!»

سال نو مبارک. چرا نمی نویسی؟!

چشم سعی میکنم بیشتربنویسم

مگهان جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 19:36

خیلی حس جالبیه که وارد وبلاگ کسی بشی و ببینی لینکت کرده و از همه جالب تر که با پست آخری که ازش نگاشته شده عجیب موافق باشی...
برنامه ی اون شب رو ندیدم، اما میدونم که خیلی حالم گرفته شد سر این جریان...
یه جایزه و این همه جریان؟
دلم برای پرویز پرستویی جانم سوخت(افخمی را نیز دوست دارم!)

خوش امدین.کلا پیداکردن شمادراین عالم مجازی برای من هم جالب بود.اولین باری که مطالبتون راخوندم خیلی حسای مدافقی داشتم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.